ABC – Always be closing

Når man starter sin egen virksomheder, gør man det oftest for at føre en erhvervsmæssig drøm ud i virkeligheden.
Hvis drømmen skal lykkes, så skal der sælges. Men hvad er salg anno 2018? Hvad er en god sælger?
Hvordan undgår man en demotiveret salgsorganisation, når det strammer til?

Og hvis nu drømmen ikke lykkedes, hvad så?

Husk karriereplaner er for tøsedrenge!

Jacob Jørgensen

Kommerciel direktør i FC Midtjylland A/S

Jacob Jørgensen, 43 år kommerciel direktør FC Midtjylland A/S
Blev selvstændig som 24-årig, solgte ud som 30-årig. Har siden arbejdet med sport management & salg i håndbold og fodbold. Siden 2010 som CEO el. CCO.

Jacob Jørgensen har solgt sponsorater for 3-cifret millionbeløb, gennem en innovativ markedsstrategi, med fokus på relations salg & social selling.
Han hader demotiverede sælgere med dårlige undskyldninger, elsker passion og vilje. Han tror på at iværksætteri er den bedste uddannelse og ansætter hellere tidligere selvstændige end højtuddannet arbejdskraft.

Motto: Livet er som en fodboldkamp: ”Du skal være skarp, arbejde hårdere og være heldig… Så vinder du!”

JJ taler om:

”Når bagsiden af medaljen også er af guld” – Salgsmotivation og innovativt salg gennem netværk og social selling.

fc-midtjylland-logo-odds-300x300