Fremtidens tv er Addressable

TV 2 er en virksomhed, der er i gang med at transformere sig selv. Vores konkurrenter er i mindre grad de øvrige danske tv-stationer, men globale virksomheder som Facebook og Google. Udviklingshastigheden er blevet en stadig større konkurrenceparameter – og størst er ikke nødvendigvis altid bedst; for os er disruption en del af den måde, vi arbejder på og ikke bare en destination.

Et af vores vigtigste, strategiske tiltag er TV 2 PLAY, der nu er Danmarks 2. største kommercielle streamingtjeneste. En del af vores succes med PLAY skyldes, at vi har bygget en decideret e-commerce-afdeling op, der arbejder med både kundeakkvisition, fastholdelse og optimering. Med målrettede reklamer på TV 2 PLAY (Addressable TV) kan vi samtidig kombinere kvaliteten fra tv-mediet med de nye, digitale muligheder for målretning og optimering – bl.a. ved brug af forretningsdata.

Hør mere om hvordan vi arbejder med innovation, forbrugerindsigt, pretotyping, data – og ikke mindst om mulighederne for at tænke tv på en ny, digital måde.

VI KUNNE IKKE GØRE DET UDEN

tv2_rgb

Lad os give dig det næste skub på vækstrejsen 

Som Danmarks største kommercielle mediehus gør TV 2 hver dag en forskel for de danske virksomheder – både de etablerede og de helt nye startups.
Vi leverer million-eksponeringer på tv, der bidrager markant til salget, og målrettede digitale løsninger, der rammer lige ind i kernemålgruppen.
Med andre ord – vi har løsninger til ethvert formål og til alle budgetter.

TV 2 er til stede dér, hvor brugerne er. Vi skaber engagement og fællesskab uanset platforme. Samtidig udvikler og styrker vi vores danske kvalitetsindhold med nyheder, dokumentar, sport, fiktion, livsstil, underholdning og events. Indhold, der binder danskerne sammen.

På tværs af platforme har TV 2 kontakt med 83 procent af danskerne i løbet af en uge – digitalt når vi ud til mere end én million danskere om dagen på tv2.dk, TV 2s apps og på TV 2 PLAY, der er i kraftig vækst.

Fremtidens tv-reklame er digital
Fremtidens tv-reklame, Addressable TV, er digital. Det er ikke et web-tv produkt, og det er ikke et video-reklameprodukt, der ligger op ad indhold af meget varierende kvalitet, som vi fx ser det på Youtube. Fremtidens tv-reklame er, når vi kombinerer det bedste fra to verdener: De digitale muligheder for at målrette og tv-reklamens høje standard.

TV 2 er på vej med nye, spændende reklameprodukter på TV 2 PLAY, der afvikler målrettede reklameeksponeringer i sammenhæng med relevant, dansk kvalitetsindhold. Vi barsler også med en snarlig mobil lancering, der binder tv og digital adfærd sammen, samt et større, strategisk permission-initiativ på tv2.dk. Alt sammen for at udvide vores kommercielle pallette yderligere og danne grundlaget for fremtidig vækst for såvel os som for vores annoncører.

TV 2 ønsker nemlig at bidrage til yderligere vækst og nye arbejdspladser i Danmark. Lad os sammen finde ud af, hvordan vi kan hjælpe med at give jer det næste skub på vækstrejsen.

tv2.dk

Mentorer fra TV2:

Christian Godske

Rune Nielsen