How to kickstart Kickstarter

En succesful Kickstarter kampagne kan bygge et solid fundament for din virksomhed, men en kampagne der ikke lykkes vil for evigt findes på nettet. Dit produkt vil for evigt være det produkt der ikke kunne sælge. Så hvis du tror, at det er svært at få investering nu, så prøv at gøre det efter en Kickstarter der fejlede.

Og derfor er det så vigtigt at det gøres ordentligt. Du har én chance til at lykkes med din Kickstarter.
På vores Kickstarter workshop går vi i dybden med crowdfunding. Vi skal kigge på hvordan man kan bruge det, hvem der bruger det, og hvorfor det kan være et rigtig godt værktøj til at få din idé fra papir til virkelighed. Derudover skal vi kigge på nogle af de fejl vi har lavet, men også hvilke hacks og strategier der har gjort at 2 af de kampagner som vi har arbejdet på, er blandt de mest succesfulde i Norden nogensinde.

Nick Traulsen

Founder of The Marketing Guy

1.0
2.0

Marketing duoen Nick og Patrick udspringer fra start-up’et Drinkster, hvor de begge startede som praktikanter og arbejdede sig op til at sidde med ansvaret for både marketing og salg. De har sidenhen startet bureauet The Marketing Guy, som specialiserer sig i marketing for startups via Facebook og Instagram.

 

Selvom bureauet kun er 1,5 år gammelt har de allerede været med til at vækste talrige startups både i Danmark og internationalt, og formår om nogen at udnytte de sociale platformes mange annonceringsværktøjer.
Til et foredrag med Nick og Patrick er du garanteret et intimt kig under kjolen hos Facebook!
tmg-logo-plane-payoff-cyan-data