Lær af TV2’s erfaringer fra mere end 100 danske lanceringer – og få gode råd til, hvordan du får succes med din egen

TV 2 indgår hvert år mere end 100 case-samarbejder med vores annoncører. En stor del af disse, er virksomheder i lancerings- eller vækstfasen.

De fleste unge virksomheder starter ofte ud med en mere snæver digital markedsføring, men når typisk et tidspunkt, hvor de ikke længere kan vokse hurtigt nok udelukkende ved brug af nichemarkedsføring. De er nødsaget til at brede fokus og medievalget ud mod en bredere lancering i befolkningen. Men hvornår indtræffer dette punkt? Hvad skal du have på plads inden en lancering? Hvad kendetegner den succesfulde lancering? Hvad kræver det rent investeringsmæssigt, og hvordan udnytter du mest effektivt dit marketingbudget?

Alt det bliver du klogere på, når TV 2 giver sit bud på, hvad der skal til for at opnå en succesfuld lancering.

VI KUNNE IKKE GØRE DET UDEN

tv2_rgb

Lad os give dig det næste skub på vækstrejsen 

Som Danmarks største kommercielle mediehus gør TV 2 hver dag en forskel for de danske virksomheder – både de etablerede og de helt nye startups.
Vi leverer million-eksponeringer på tv, der bidrager markant til salget, og målrettede digitale løsninger, der rammer lige ind i kernemålgruppen.
Med andre ord – vi har løsninger til ethvert formål og til alle budgetter.

TV 2 er til stede dér, hvor brugerne er. Vi skaber engagement og fællesskab uanset platforme. Samtidig udvikler og styrker vi vores danske kvalitetsindhold med nyheder, dokumentar, sport, fiktion, livsstil, underholdning og events. Indhold, der binder danskerne sammen.

På tværs af platforme har TV 2 kontakt med 83 procent af danskerne i løbet af en uge – digitalt når vi ud til mere end én million danskere om dagen på tv2.dk, TV 2s apps og på TV 2 PLAY, der er i kraftig vækst.

Fremtidens tv-reklame er digital
Fremtidens tv-reklame, Addressable TV, er digital. Det er ikke et web-tv produkt, og det er ikke et video-reklameprodukt, der ligger op ad indhold af meget varierende kvalitet, som vi fx ser det på Youtube. Fremtidens tv-reklame er, når vi kombinerer det bedste fra to verdener: De digitale muligheder for at målrette og tv-reklamens høje standard.

TV 2 er på vej med nye, spændende reklameprodukter på TV 2 PLAY, der afvikler målrettede reklameeksponeringer i sammenhæng med relevant, dansk kvalitetsindhold. Vi barsler også med en snarlig mobil lancering, der binder tv og digital adfærd sammen, samt et større, strategisk permission-initiativ på tv2.dk. Alt sammen for at udvide vores kommercielle pallette yderligere og danne grundlaget for fremtidig vækst for såvel os som for vores annoncører.

TV 2 ønsker nemlig at bidrage til yderligere vækst og nye arbejdspladser i Danmark. Lad os sammen finde ud af, hvordan vi kan hjælpe med at give jer det næste skub på vækstrejsen.

tv2.dk

Mentorer fra TV2:

Christian Godske

Rune Nielsen