Mikkel Salling

CEO, Firtal Group
Mikkel Salling

Mikkel Salling og Jesper Hvejsel stiftede eCommerce gruppen Firtal i 2007 med et banklån på 425.000 kr.

Al udvikling af deres første shop lavede de selv uden at få løn de første to år. Derimod investerede de al indtjening i at vækste forretningen gennem opkøb af en række webshops, som i dag omsætter for næsten en halv milliard kroner. De største webshops i gruppen er Made4men, Helsebixen, Jala Helsekost og Well.

I 2018 solgte de Firtal til Matas for et 3-cifret millionbeløb. I dag varetager de sammen CEO-rollen i Firtal, samtidig med at de investerer hands on tid og penge i eCom forretninger og tools/koncepter rundt omkring driften af eCom platforme.

Investeringerne tæller blandt andet Molly&My, Unoliving, Relewise, Make Influence, Toddle og TalentX.

Oplev Mikkel Salling på Seedster:
eCom tech stack: 5. marts 2025 kl. 14.30 - 15.20
Co-founder dynamikker: 6. marts 2025 kl. 12.00 - 12.50