Bliv synlig i medierne

workshop-arena

Tidspunkt: 6. marts 2023 kl. 14.30 - 15.20

Har du lagt mærke til, at nogle virksomheder og brands virkelig er dygtige til at bruge medierne til at bringe positive historier? Historier, der hjælper deres brand som arbejdsgiver, som er med til at tiltrække nye medarbejdere, øge salget, og gøre medarbejderne stolte af deres arbejdsplads?

Lær at finde de gode historier i din organisation, lære at sætte dagsorden i medierne og skabe synlige resultater via medieomtale. Du får masser af værdifuld inspiration og konkrete værktøjer til at arbejde strategisk med din synlighed i medierne, som du kan implementere omgående i dit arbejde.

Julies fem gode grunde til at arbejde strategisk med medierne:
1) Mere eksponering for færre penge – annoncer er dyre. Lær, hvordan du også kan arbejde med synlighed via medier og redaktionel omtale.

2) Styrk din troværdighed. Omtale i medierne har større troværdighed end annoncer. Lær, hvordan du styrker din troværdighed med målrettet pressearbejde.

3) Rekrutteringen styrkes – med strategisk fokus på synlighed i pressen, bliver du en synlig arbejdsplads, der får nemmere ved at tiltrække medarbejdere. Vi vil nemlig hellere søge arbejde i en virksomhed, vi kender, end hos den vi aldrig har hørt om.

4) Positiv medieomtale og synlighed skaber stolthed internt i virksomheden, og det smitter af på medarbejderes glæde ved at være i virksomheden. Det kan være et vigtigt værktøj i en tid, hvor der er stor efterspørgsel på arbejdskraft.

5) Hyppig omtale i medierne giver en stærk modvægt, hvis I en dag er uheldige at ende i en dårlig omtale.