Tidspunkt: 8. marts 2023 kl. 10.00 - 10.50
Har du svært ved at lave gode videoer til sociale medier? Synes du, at det kan være svært at komme i gang? Er du ofte skuffet over resultatet, når du så endelig poster? Så lider du måske af "kedeligt-content-syndrom".
Som mange andre boomere og millennials (os selv inkluderet), så har vi lige præcis misset content-toget. Det er ikke normalt for os at trække mobilen frem og dokumentere alt, hvad vi laver.
Men på denne workshop skal vi finde din indre Zoomer (Generation Z) frem, så du kan give den gas på sociale medier, uden at ligne en boomer.
Hvis det lyder som noget for dig, så duk op til vores workshop d. 8 marts kl 10.00
Om Nick Traulsen & Jacob Krogh
Partnere, The Marketing Guy
Nick Traulsen og Jacob Krogh er fra The Marketing Guy, som er et paid social bureau med base i hjertet af København. På få år har det unge team blandt andet hjulpet SOUNDBOKS, Happy Helper, Decofarver, Shaping New Tomorrow (og mange flere) med for alvor at skyde væksten i gang på de sociale medier samt etablere Facebook og Instagram som de primære salgskanaler.
Bureauet fokuserer kun på sociale medier (Facebook, Instagram, TikTok) fordi de hellere vil være specialister på ét felt end at være generalister, der kan lidt af det hele. I dag har de arbejdet sig op til at blive landets førende SoMe-nørder.
Prøv at sætte din annoncekonto og et Excelark foran dem... så skal du se julelys i øjnene og savl i mundvigen!