Skab mindeværdige kundeoplevelser og byg stærke relationer

Kongen af kundeoplevelser, Ian Wisler-Poulsen
Ian Wisler-Poulsen
workshop-arena

Tidspunkt: 3. marts 2026 kl. 15.30 - 16.20

Beskrivelse kommer snart

Om Ian Wisler-Poulsen

Kongen af kundeoplevelser,

Customer Experience Expert Ian Wisler-Poulsen hjælper virksomheder med at skabe bedre oplevelser for deres kunder.

Ian er anerkendt for sine foredrag. Han har været keynote-speaker på adskillige konferencer
og holdt oplæg flere steder i Europa samt USA. Endelig er Ian forfatter til flere fagbøger bl.a. de 2 Bestsellere ”Grundbog i Servicedesign" og ”Tag ansvar for kundeoplevelsen”, som bruges på flere videregående uddannelser. I januar 2025 udkom Ians 7. bog ”Den kop kaffe glemmer jeg aldrig”.

Ian har haft egen virksomhed siden 1997. Herudover har han været ekstern lektor på ITU og RUC samt undervist på flere videregående uddannelser. Han har desuden været ansat i flere virksomheder – senest i Tivoli, hvor han var ansvarlig for Tivoliakademiet, som hjalp andre virksomheder med at skabe stærkere kundeoplevelser.