Skab vækst med hele værktøjskassen - ikke kun SoMe, Search og e-mails

LaserTryk A/S og Digisense A/S, Esben Mols Kabell & Henrik Kruse
Esben Mols Kabell og Henrik Kruse
workshop-arena

Tidspunkt: 5. marts 2025 kl. 10.00 - 10.50

Satser du alene på online markedsføring? Så går du måske glip af muligt nyt salg.

I denne session får du inspiration til at skille dig ud og skabe den bedste ROI med offline markedsføring - i selskab med to af Danmarks mest erfarne i branchen.

Som co-founder og direktør i LaserTryk.dk har Esben skabt en virksomhed med næsten 1 mia. i omsætning, hvor de primære salgskanaler har været…tryksager.
Henrik er direktør for Digisense, som er en Saas virksomhed, der pt. vækster 70% om året og er 3xGazelle. Salget foregår ved en kombination generel branding, direct mails, telemarketing og salg.

Esben og Henrik gør dig klogere på, hvordan du kan vækste dit nysalg med best practice via tips og tricks til B2B salg og markedsføring med breve, telemarketing og andre offline medier.

Se og lær fra konkrete cases med brug af direct mails med ROI, der langt overgår andre kanaler.

Om Esben Mols Kabell & Henrik Kruse

LaserTryk A/S og Digisense A/S,

Esben Mols Kabell er medstifter af kæmpesuccesen LaserTryk A/S, som blev solgt i 2018 for et trecifret millionbeløb. Esben er stadig CEO i virksomheden.

Henrik Kruse har mange års erfaring som iværksætter og leder i den grafiske branche, herunder også i LaserTryk. I 2019 blev han en del af Digisense A/S, der hjælper virksomheder med at effektivisere kreditorflow og kreditorbogholderi med en banebrydende løsning til elektronisk bilagshåndtering.