Nail it, then scale it - undgå dyre lærepenge, når du skalerer til udlandet!

stwentyfive agency, Anna Knutsson og Michael Bengtson
Anna og Michael_stwentyfive
workshop-arena

Tidspunkt: 5. marts 2025 kl. 09.00 - 09.50

Rigtig mange danske virksomheder har indset, at hvis de vil være store, så bliver de nødt til at bygge internationale brands.

Men for at få succes (i udlandet) kræver det tålmodighed, markedsviden, en struktureret anvendelse af data og et grundigt forarbejde, så man undgår at bruge dyre lærepenge, fordi man går ud i nye markeder for tidligt eller i de forkerte markeder.

I denne workshop giver vi dig konkrete værktøjer til, hvordan du udvælger det rigtige marked baseret på data – og ikke mavefornemmelse.

Vi viser dig step for step, hvordan du udregner markedspotentialet i et potentielt marked, hvordan du finder ud af, hvordan du skal kommunikere til din målgruppe lokalt, og hvordan du skal udkonkurrere dine lokale konkurrenter.

Med andre ord, hvordan du laver og eksekverer en databaseret Go-To-Market-strategi.

Vi deler også indsigter om kulturelle og strukturelle forskelle på tværs af markeder – og hvordan du kan håndtere dem.

Efter workshoppen er du klædt på til at undgå de klassiske faldgruber i forbindelse med international skalering – og har de grundlæggende indsigter til at lægge verden for dine fødder.

Anna Knutsson er medstifter af stwentyfive agency, hvor hun i rollen som Head of Markets hjælper brands med at lykkes på nye markeder.

Anna arbejder tæt sammen med brands som Shaping New Tomorrow, Duff Beauty og Siccaro, hvor hun hjælper dem med at navigere deres internationale vækst ved at give dem en dybere forståelse af markeder & målgrupper, optimere deres lokale tilstedeværelse og skabe en autentisk oplevelse for deres kunder.

I stwentyfive agency fungerer Anna og hendes team som en integreret del af kundernes e-commerce- og marketingafdelinger, hvor de tilbyder række specialiserede ydelser, herunder markedsanalyser, go-to-market strategier og webshop-audits, hvor de sikrer, at brands tilpasser sig lokale kulturer og konkurrencemæssige forhold for at skalere effektivt og indtage nye markeder med succes.

Michael Bengtson er partner og Head of Performance hos stwentyfive agency og har været en del af virksomheden i de seneste 4 år. Dagligt har Michael ansvaret for performance, rapportering og udvikling på tværs af alle virksomhedens kunder. Hans arbejde er dybt forankret i tal og analyser, samt løbende dialog med vores kunder.

Michael arbejder tæt sammen med brands som Munthe, Basic+Ally og Living Flowers, hvor han hjælper dem med at navigere deres internationale vækst ved at give dem en dybere forståelse af data på tværs af de forskellige kanaler.

Med en dansk baggrund og mere end 10 års erfaring inden for digital marketing, har Michael arbejdet hos bl.a. Berlingske Media.

I stwentyfive Agency fungerer Michael som overordnet ansvarlig for de forskellige performance-kanaler og hjælper med at binde afdelingerne og data sammen, og sikre at der er et solidt fundament at skalere på.