Hvordan filmer, klipper, designer og opsætter man meta-annoncer for kun 10.000 kr.?

Partnere, The Marketing Guy, Nick Traulsen & Jacob Krogh
Nick & Jacob
seed-stage

Tidspunkt: 4. marts 2025 kl. 12.00 - 12.50

Sidste år opfandt vi en fiktiv chokoladebar for at vise, hvor nemt meta-markedsføring kan være!

Eksperimentet var en succes, men der var to problemer med testen:
For det første kunne man ikke købe produktet, og derfor kunne vi ikke vise, om folk faktisk ville hive dankortet frem i sidste ende.
For det andet spurgte mange: "Hvad gør man, hvis man har et mere normalt eller kedeligt produkt?"

Derfor har vi i år virkelig lagt hånden på kogepladen for at vise, hvor lidt der skal til for at komme i gang med at omsætte gennem Meta – denne gang med et væsentligt mere kedeligt produkt.

Vi har skrevet en bog, oprettet et forlag, printet et oplag på 2.000 bøger og bygget en webshop. Derudover har vi givet os selv 30 dage og et budget på 10.000 kr. til at markedsføre bogens lancering – inklusive køb af udstyr, programmer, design og klipning.

Kom og hør hvordan eksperimentet er gået og find ud af, om vi er brændt inde med 2.000 bøger!

Om Nick Traulsen & Jacob Krogh

Partnere, The Marketing Guy

Nick Traulsen og Jacob Krogh er fra The Marketing Guy, som er et paid social bureau med base i hjertet af København. På få år har det unge team blandt andet hjulpet SOUNDBOKS, Happy Helper, Decofarver, Shaping New Tomorrow (og mange flere) med for alvor at skyde væksten i gang på de sociale medier samt etablere Facebook og Instagram som de primære salgskanaler.
Bureauet fokuserer kun på sociale medier (Facebook, Instagram, TikTok) fordi de hellere vil være specialister på ét felt end at være generalister, der kan lidt af det hele. I dag har de arbejdet sig op til at blive landets førende SoMe-nørder.
Prøv at sætte din annoncekonto og et Excelark foran dem... så skal du se julelys i øjnene og savl i mundvigen!